2014. április 18., péntek

Prologue



 

Amikor ideköltöztem nem számítottam erre. Nem gondoltam, hogy barátokra teszek szert és legfőképp azt nem gondoltam, hogy Szerelemre. Minden döntésünk befolyásolja az elkövetkezendőket. Mindent a sors vezérel. Két fiú, és én. Hogy mi sül ki belőle? Én már tudom. Kezdődjék a mesemondás.
A nevem Carol Lavnoy, egyetemista hallgató. Minden álmom volt, hogy itt tanulhassak design és művészetelméletet. Itt vagyok. Megcsináltam. A több éves könyv felett gubbasztás meghozta gyümölcsét. Az első három felvett közt szerepeltem.
Eredetileg egy évfolyamtársammal lettem volna egy szobában, de a papírjaimat elkeverték, így az iskola egyik fiú tanulójával kerültem össze. Az igazgatóság kifejezte sajnálatát, de nem tud már mit tenni. Nem vagyok finnyás, szóval annyira nem érdekel a dolog.
Hiú voltam, naiv és egy kicsit még hülye is. Talán azok még most is. Nem hittem volna, hogy az iskola ennyire buli! Mindig a rangsor alján voltam, s küzdenem kellett a szuka hiénák között, hogy a félénk őzgidát ne tapossák el. Most mégis..minden más lett, és más miatt kell küzdenem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése